© GOODSHOT Przemysław Skóra
GOOGLE STREET VIEW
Google Street View lub Zdjęcia Firmowe Google to wirtualny spacer wykonany w technologii Street View, złożony ze zdjęć 360°. Spacer jest dostępny w wyszukiwarce Google, na Mapach Google oraz na platformie Google+.
To proste rozwiązanie - w swojej działalności może wykorzystać je każda firma, która do swojej siedziby zaprasza klientów. Najbardziej korzystają na nim firmy, które wykorzystują materiał w komunikacji z klientami, m.in. sklepy, salony, hotele, restauracje, kluby, kawiarnie, galerie, prywatne gabinety, studia, obiekty sportowe, budynki użyteczności publicznej i kliniki.
Usługę może wykonać tylko Rekomendowany Fotograf Google, czyli fotograf który przeszedł proces certyfikacji firmy Google, posiada odpowiedni sprzęt i wiedzę niezbędną do wykonania i umieszczenia wycieczki wirtualnej na Mapach Google.
Dlaczego Google Street View jest Ci niezbędne? Oto 9 powodów:
- wirtualny spacer jest dostępny w wyszukiwarce Google (najpopularniejszej wyszukiwarce na świecie!), na Mapach Google oraz na Google+, co nie tylko zwiększa widoczność Twojej strony online, ale również podnosi jej miejsce w wynikach wyszukiwania;
- to rozwiązanie szybkie i niedrogie: realizacja sesji trwa ok. godziny, a po kilku dniach interaktywny spacer pojawia się na Google Street View, na profilu firmy w Mapach Google oraz na Google +;
- wycieczka jest zoptymalizowana pod kątem urządzeń mobilnych - smartfonów i tabletów;
- cena Zdjęć Firmowych Google jest niższa niż cena tradycyjnie wykonywanych wirtualnych spacerów;
- dodanie spaceru do Twojej wizytówki w Google daje wyższe miejsce w wynikach wyszukiwania;
- zdjęcia z sesji utrzymywane są na serwerach Google bezpłatnie, koszt sesji jest jednorazowy, bez żadnych dodatkowych opłat;
- to rozwiązanie, które na naszym rynku wykorzystują na tę chwilę wyłącznie świadome i profesjonalne firmy, które wiedzą, jak dbać o swój wizerunek w sieci;
- spacer może zostać umieszczony na Twojej www (Google API lub kod HTML)
- statystycznie potwierdzone zwiększenie liczby rezerwacji w lokalach, które zdecydowały się na Google Street View (ok 20% więcej rezerwacji względem firm nie posiadających usługi, również obecnych na Mapach Google);