FOTOGRAFIA DLA FIRM

Zastanów się przez chwilę - na czym opierasz swoją opinię o wybranej firmie lub marce? Wybierz kilka ulubionych, przypomnij sobie ich strony internetowe i dlaczego tak lubisz na nie zaglądać (i zostawiać tam swoje ciężko zarobione pieniądze). I czy wiesz, kto Cię obsługuje, kiedy np. składasz zamówienie? Kojarzysz zdjęcie ze stopki maila?

Pierwsze, z czym się stykasz, to obrazy. To dzięki nim poznajesz firmę, jej siedzibę, pracowników, produkty - w sieci, jeśli nie miałeś okazji być tam osobiście. Zdjęcia budują pierwsze wrażenie, dobrze więc jeśli jest to (prawdziwe przecież!) wrażenie profesjonalizmu i dbałości o szczegóły. Ale przede wszystkim - zdjęcia angażują. Jeśli więc chcesz się wyróżnić, nie musząc krzyczeć do swoich klientów, zwróć uwagę na to, z czym się stykają przy pierwszym kontakcie z Tobą oraz przy każdym powtórnym. Bo co jest warta najgorliwsza nawet deklaracja profesjonalizmu, gdy firma nie potrafi pokazać, że w pierwszej kolejności potrafi profesjonalnie zadbać o siebie i swój wizerunek?

Dlatego właśnie Ty - właścicielu firmy, PR managerze, key accouncie, grafiku! Zwróć proszę uwagę, jak wyglądasz na zdjęciach. A potem zadzwoń - pomogę Ci sprawić, że ludzie nie będą chcieli opuszczać Ciebie ani Twojej strony internetowej.